Logga in:
Skaffa konto! Glömt lösenord?
Släck din frihetstörst... Bli medlem nu!

Detta händer just nu

1 min sedan, i forumet Utrikes:

27 min sedan, i forumet Utrikes:

idag kl 15:13
Rebeckaberg och RaHoWa-WPWW blev vänner

idag kl 14:58, i forumet Aktivism:
Talmannen skrev ett foruminlägg i Nordisk Ungdoms nya projekt!

idag kl 14:22
Valkyria laddade upp bilden IMG_1487.JPG

idag kl 13:30, i Södermanland:
Rebeckaberg
idag kl 13:01
Rebeckaberg: Någon inne som jag kan prata med?

idag kl 12:57, i forumet Aktivism:
Mannablod skrev ett foruminlägg i Nordisk Ungdoms nya projekt!

idag kl 12:46, i Motståndsmusik:
Rebeckaberg blev medlem

idag kl 12:46, i Atletklubben:
Rebeckaberg blev medlem

Visar senaste händelser från medlemmar och grupper på Frihet.nu. För att kunna se fler, skaffa ett konto!

• « Föregående
  • 1
  • Nästa »
 Till ämneslista

Folkets marsch

Startad: 2010-01-30 kl 11:23 av Nerazzurri i forumet Aktivism

Läst: 6035 gånger, antal inlägg: 12

• Blir det nån tillställning 2010 ?

• Har ingen anning men man får hoppas att det blir det:)

• 71 procent av besökarna på nationell.nu säger "Ja, utan tvekan!" till en Folkets marsch 2010.

Finns det något mäktigare än när 1000 nationalister marscherar förbi judarna i Bonnierhuset på Torsgatan? Knappast!

Visste ni förresten att Bonniers lokaler kryllar av perverterad och antinazistisk konst? Någon som är förvånad?

• Hoppas det blir av detta år, men det lär inte publiceras offentligt först några veckor innan i så fall.

Folk finns det ju alltid, det som fick marschen att utebli förra året var ju brist på arrangörer tyvärr, hoppas dom tar sig i kragen 2010.

• Jag hoppas innerligt att det blir av i år och att förra året bara blev ett undantag. Sedan är det rent strategisk väldigt bra om rörelsen uppmärksammas med anledning av att det är valår, för att ge vår syn på den politik som förs i Sverige samt att tillföra inspiration till fortsatt aktivism under resten av året.  

Jag har hört vissa som sagt att det skulle vara konstigt om Folkets marsch återupptogs helt plötsligt, men oavsett hur det kan uppfattas så är det viktigaste att det genomförs. Så det är bara hoppas på att alla förgreningar ser Folkets marsch som så pass viktigt att det är värt ett deltagande, och framförallt att marschen löper på utan problem för att undvika onödiga konflikter i efterhand.

• Om man inte är med i något parti men ändå vill gå med i folkets marsch med vilka/var går man då?

• vore kul att uppleva:)

• Skrivet av Killkenny:

Om man inte är med i något parti men ändå vill gå med i folkets marsch med vilka/var går man då?

Det fanns olika led i marschen. De olika organisationerna och deras sympatisörer samt ett led för oberoende.

Du väljer vart du vill stå.

• Tack så mycket : )  skulle bli första året förra året och då blev de inget så hoppas att de blir av detta år!

• Skrivet av Killkenny:

Tack så mycket : )  skulle bli första året förra året och då blev de inget så hoppas att de blir av detta år!

Ja, det skulle verkligen vara kul ifall det blir av, och jag tror att det är viktigt med den typen av stora manifestationer, inte minst för att hålla kämparglöden vid liv..

Vi får hålla tummarna på att de som bestämmer över arrangemanget beslutar sig för att det blir av i år. =)

• Skrivet av Marcus Andersson:

Skrivet av Killkenny:

Tack så mycket : )  skulle bli första året förra året och då blev de inget så hoppas att de blir av detta år!

Ja, det skulle verkligen vara kul ifall det blir av, och jag tror att det är viktigt med den typen av stora manifestationer, inte minst för att hålla kämparglöden vid liv..

Vi får hålla tummarna på att de som bestämmer över arrangemanget beslutar sig för att det blir av i år. =)

spec nu när de är valår, ännu viktigare att FM blir av! har du varit med tidigare år?

• Hoppas verkligen detta arrangemang återupptas i år. Otroligt mäktigt att tåga genom huvudstaden på nationaldagen, tycker dock att det borde kunna va många fler deltagare än vad det brukar vara. Men nu ska vi inte starta en sån diskution igen.

• « Föregående
  • 1
  • Nästa »