Logga in:
Skaffa konto! Glömt lösenord?

1 maj i Helsingborg

Arbetsgrupp

1 maj i Helsingborg
  • Denna profil är åtkomlig för: Alla

Blogginlägg

Visa alla

Forumämnen

Visa alla

Loggbok

Visa alla

2010-06-14, i 1 maj i Helsingborg:

2010-06-14, i 1 maj i Helsingborg:
Helden blev medlem

Medlemmar

86 stVisa alla
  • « Föregående
  • 1
  • Nästa »
 Till ämneslista

Resor till Helsingborg

Startad: 2010-03-04 kl 23:42 av Frihet i gruppen 1 maj i Helsingborg

Läst: 1298 gånger, antal inlägg: 11

• I denna tråd kan ni göra reklam för era resor till Helsingborg. Det går ju givetvis även bra att efterlysa samåkning från era närområden.

• Ändring

2 minibussar kommer avgå ifrån nyköping. Om du bor i närheten så finns våran mail på frianationalisters hemsida, eller så skickar du mej att PM! =)

• Resa anordnas även från Gotland.

Om du vill ha en plats så gör du bäst i att maila gotland@frianationalister.se eller genom att skicka ett PM till mig här på frihet.nu.

• Även vi i Göteborg kommer att ordna en resa. För intresse så maila oss på gfn@cyber-rights.net

• Från Dalarna kommer en resa att anordnas.  För intresse maila   dalarna@frianationalister.se

• Det kommer arrangeras en gemensam resa från Stockholm med. Troligen återkommer vi med mer information när det bestämts i vilken form den kommer att ha.

• Även från Värmland kommer en resa att anordnas.

Kontakta Värmlands Oberoende för ytterligare information Varmland@hushmail.com

• Det blir storbuss för oss Stockholmare.

http://www.frianationalister.se/sthlm/2010/03/18/ak-med-sthlms-fria-till-helsingborg/

Kontakta Fria nationalister Stockholm eller mig här på Frihet för bokning.

• Bra där, Stockholm!

Kom igen nu resten av Sverige. Var är era organiserade resor?

• Det finns möjlighet att samåka med andra nationalister från flertalet byar och städer runt om i Skåneland. Hör av er så styr vi upp det.

• Finns möjlighet till platser ner från Vänersborg/Uddevalla/Trollhättan och kringliggande kommuner, hör av er till mig här på Frihet så löser vi allt.  

• « Föregående
  • 1
  • Nästa »