Logga in:
Skaffa konto! Glömt lösenord?

info14.com

Arbetsgrupp

info14.com
  • Denna profil är åtkomlig för: Alla

Blogginlägg

Visa alla

Forumämnen

Visa alla

Loggbok

Visa alla

2010-03-03, i info14.com:
Michael skrev ett foruminlägg i Tipsa om nyheter här

2010-02-25, i info14.com:
Sinnes skrev ett foruminlägg i Tipsa om nyheter här

Medlemmar

14 stVisa alla
  • « Föregående
  • 1
  • Nästa »
 Till ämneslista

Amerikansk patriot nekas inresa i England

Startad: 2009-08-21 kl 11:00 av Dan i gruppen info14.com

Läst: 230 gånger, antal inlägg: 3

• Det är tyvärr föga förvånande att man använder sig av dessa metoder för att hindra, eller iallafall försvåra, nationalistiskt sammarbete. Självklart kommer de aldrig lycaks då internet (än så länge) är en allt för organisk entitet som inte låter sig kontrolleras lika lätt. 

Wiginton kan ta det nekade inträdet som ett mycket gott betyg på sitt politiska arbete!

• Deras åtgärder i detta fall lär ju inte påverka den nationella kampen överhuvudtaget i något land, då ingen nationell frihetsrörelse är beroende, eller kan vara beroende, av enskilda utländska krafter. Däremot skadar den individers rörlighet till löjeväckande nivåer.

I Prestons fall stängs han ute från hela Europa tack vare detta beslut. Han har aldrig begått något brott, aldrig önskat eller försökt begå något brott. Detta är endast baserat på hans tankar.

Samtidigt står Europas dörrar alltjämt öppna för allehanda kriminella vilket får beslutet att visa vilka oansvariga skenheliga hycklare de ansvariga är.

Förhoppningsvis går Preston vidare med fallet och sätter in jurister på det, oavsett det sker med eller utan BNPs hjälp. Även vi svenskar borde vara beredda att hjälpa till med ekonomiska medlen då vi som sagt troligen kommer få se mer av detta.

Själv blev jag portad från Estland i tio år med motivationen att jag var en fara för den estniska staten och demokratin, och även i mitt fall så har jag aldrig begått något olagligt i Estland utan det baserades enbart på mina politiska åsikter. Efter haft juridisk hjälp med mitt fall är nu min bannlysning upphävd. Det blev ett två års inreseförbud istället för tio år. Så beslutet var i slutändan likväl lika galet som det första på tio år då det saknar all form av legitimitet.

Men det visar att det lönar sig att motarbeta sådana beslut.

• « Föregående
  • 1
  • Nästa »